Головна » 2018 » Травень » 2 » Застосування ІКТ для розвитку та навчання дітей дошкільного віку
16:37
Застосування ІКТ для розвитку та навчання дітей дошкільного віку

Діти цікаві, вони ставлять питання. Їм подобається розповідати і слухати історії про самих себе і про все навколо . Вони люблять малювати будинки, тварин, дерева, своїх батьків, казкових персонажів і т.д. Їм подобається щось робити, грати і взаємодіяти з іншими дітьми і дорослими. ІКТ можуть допомогти дітям у всіх згаданих речах. Вони можуть принести дітям зміст і діяльність, які викликають і підтримують у них сильні і корисні емоції. У кінцевому рахунку ІКТ можуть служити умовами та інструментами розвитку дитини. 

До набору істотних переваг використання комп’ютера в навчанні перед традиційними заняттями необхідно віднести наступне:

1. Інформаційні технології значно розширюють можливості пред’явлення навчальної інформації. Застосування кольору, графіки, звуку дозволяє відтворювати реальний предмет або явище .

2. Використання комп’ютера дозволяє істотно підвищити мотивацію дітей до навчання.

3. ІКТ втягують дітей в освітньо – виховний процес, сприяючи найбільш широкому розкриттю їх здібностей, активізації розумової діяльності.

4. Навчання із застосуванням комп’ютера сприяє формуванню у дітей рефлексії. Навчальні програми дають можливість наочно уявити результат своїх дій, можливість виправити помилку, якщо вона зроблена.

Сьогодні ІКТ починають займати свою нішу і в освітньо — виховному просторі ДНЗ. Це дозволяє:

- представити інформацію на екрані монітора в ігровій формі, що викликає у дітей величезний інтерес, так як це відповідає основному виду діяльності дошкільника – грі;

- яскраво, образно, в доступній дошкільнятам формі піднести новий матеріал, що відповідає наочно – образному мисленню дітей дошкільного віку;

- привернути увагу дітей рухом , звуком , мультиплікацією ;

- використовуючи можливості навчальної програми, заохочувати дітей при вирішенні проблемної задачі, що є стимулом для розвитку їх пізнавальної активності;

- розвивати у дошкільнят дослідницьку поведінку;

- розширювати творчі можливості самого педагога.

Використовуючи ІКТ, необхідно уважно підійти до критеріїв відбору нововведень, враховуючи інтереси і потреби розвитку самих дітей, розглядаючи найрізноманітніші комбінації співвідношень, зміни у змісті освітньо – виховного процесу дитячого садка .

Провідні світові фахівці виділяють ряд вимог, яким повинні відповідати розвиваючі програми для дітей :

- дослідницький характер;

- легкість для самостійних занять дитини;

- розвиток широкого спектра навичок і уявлень;

- високий технічний рівень;

- відповідність віку;

- цікавість.

Підготувала вихователь-методист Головіченко О.В.

Категорія: Впровадження ІКТ в освітній процес | Переглядів: 13 | Додав: Veselka | Рейтинг: 0.0/0
Вівторок, 22.05.2018, 07:26
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Категорії розділу
У гармонії з природою [11]
Впровадження ІКТ в освітній процес [2]
Математично - економічна скринька [1]
Це диво - дивне театр [1]
Наші вітання!!! [17]
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
.
Погода
Події
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz