Останній доданий фотоальбом
Наш колектив
Індивідуальне логопедичне заняття

ДОШКІЛЬНИЙ  ЛОГОПЕДИЧНИЙ ПУНКТ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СЬОГОДЕННЯ

   Останнім часом спостерігається значне збільшення кількості дошкільників із порушеннями як загального психофізичного, так і мовленнєвого розвитку. Серед них є такі, які не мають складного мовленнєвого дефекту, тому не підлягають зарахуванню до логопедичних груп спеціальних дошкільних навчальних закладів  компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення. За статистикою, наведеною у дослідженнях різних авторів Європи та СНД, порушення звуковимови спостерігається у 17–42% дітей дошкільного віку, причому існує стійка тенденція до збільшення їх кількості. Так, за останні роки ці показники зросли більше, ніж на 20%.

    Для зручності батькам, з метою конструктивного вирішення виниклої ситуації щодо організації та реалізації корекційно-розвивального навчання для дітей із вадами звуковимовної складової мовлення, при нашому ДНЗ відкрився   логопедичний  пункт.

Організація роботи логопедичного пункту.

  1.Вчитель-логопед визначає основні напрями та зміст роботи з кожним із вихованців, систематично проводить необхідну профілактичну та корекційно-мовленнєву роботу з дошкільниками у відповідності з індивідуальними програмами;

  2. Ігри-заняття проводяться вчителем-логопедом  індивідуально у вільний від основних  занять та з урахуванням режиму роботи ДНЗ;

  3. Індивідуальні ігри-заняття проводяться не менше двох разів на тиждень із тими дітьми, котрі мають фонетичні порушення, не менше двох разів із тими, що мають фонематичний недорозвиток;

  4. Тривалість індивідуального заняття становить 15–20 хв.;

  5. Структурними компонентами занять є:

  • артикуляційна гімнастика;
  • дихальна гімнастика;
  • постановка звуків;
  • закріплення набутих навичок;
  • автоматизація поставлених звуків;
  • розвиток дрібної моторики та координації рухів;
  • формування фонематичного слуху, навичок звукового, складового аналізу та синтезу;
  • збагачення словникового запасу;
  • удосконалення граматичної будови мовлення;
  • формування зв’язного мовлення;

   Отже, правильно організована логопедична допомога дошкільникам в умовах логопедичного пункту дозволяє виправити мовлення у значної кількості дітей, повніше використати резерви корекційно-мовленнєвого впливу та зробити його органічною складовою цілісного дошкільного навчально-виховного процесу.

 

Вівторок, 19.11.2019, 22:58
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
.
Погода
Події
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz