Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань лежить у площині пошуку нового змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.
Вихователь - методист. Хто це?
Вихователь-методист займається методичною роботою та організовує весь освітньо-виховний процес в дошкільному закладі: аналізує, планує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує інформації, випускає методичні рекомендації що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дошкільному закладі. Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.
Пріоритетні завдання на 2019 – 2020 н.р.:
1. Впроваджувати сучасні підходи в системі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми, в дошкільному навчальному закладі.
2. Забезпечувати всебічний розвиток дітей, шляхом використання інноваційних педагогічних технологій в сучасній дошкільній освіті, засобами гурткової роботи.
3. Продовжувати роботу по удосконаленню забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини.
4. Протягом літньо – оздоровчого періоду:
- Забезпечити належні умови для збереження і зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров`я дошкільників шляхом використання цілющого впливу природних засобів.
- Спрямувати роботу на інтеграцію різних видів діяльності - ігрової, рухової, пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової.
- Активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах дошкільного закладу на початку нового навчального року.
|