Останній доданий фотоальбом
Наш колектив
Музика це література серця, вона починається там, де закінчується мова.
движущиеся картинки для гостевой

Важко переоцінити вплив музики на людину. Це живе невичерпне джерело натхнення. Музика може надати насолоду, але водночас може викликати сильне душевне переживання, збудити до роздумів, відкрити невідомий світ фантазій.

    Нікого не потрібно переконувати у важливості музичного розвитку дошкільника. Саме музика  знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом. 

   Музичне виховання є органічною складовою всього навчально – виховного процесу в дитячому дошкільному закладі. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різноманітними музичними творами, набувають певних знань, умінь, навичок зі слухання музики, співів, музично-ритмічних рухів. У дітей формуються музичні здібності, оцінне ставлення до музичних творів, розвивається творчість.

   Важливо не тільки на музичних заняттях, а й у повсякденному житті,  в сімї створювати умови для розвитку музичних нахилів, інтересів, здібностей дітей.

   Залучення дитини до музики починається ще під час вагітності, коли малюк і мама є єдиним цілим. Малюк вже тоді чує звуки і реагує на них. Тому батьки є першими, хто познайомить малюка з музикою і занурить в її прекрасний і казковий світ.

   Ось декілька простих порад, як зробити знайомство з музикою захоплюючим і корисним заняттям, розвиваючи музичні здібності вашого малюка.

 

·         З перших днів життя співайте колисанки дітям , включайте колискові у запису, а також класичну музику і інструментальну, адаптовану для дитячого сприймання.

·         Супроводжуйте ігри та забави дитини потішками, примовками, забавлянками. Вони прості у виконанні і дуже цікаві, допоможуть розвеселити дитину і зайняти увагою.

·         Імпровізуйте, складайте на ходу веселі пісеньки – це не тільки захоплює, а й відмінно піднімає настрій.

·         Ваш малюк напевно дуже любить малювати. А малювати під гарну музику йому буде ще цікавіше. Особливо добре включати запис класичної музики. Для дитини старшого віку можна дати завдання намалювати  музику, що звучить.

·         Спонукайте своїх малят співати колискову улюбленій ляльці,  ведмежаті, котикові. Якщо ваш малюк ще невиразно вимовляє слова – співайте, а він нехай заколихує іграшку в такт вашому співу. Звертайте увагу дитини на те – як по-різному може звучати колискова, залежно від того, хто її співає (Ведмедиця, Зайчиха або мама Мишка).

·         Активно використовуйте лічилки. Намагайтеся не просто проговорювати, а наспівувати їх. Лічилки  добре розвивають не тільки відчуття ритму, а й слух дитини. До того ж легко допоможуть уникнути сварки між дітьми у визначенні того, хто водить ( хто перший, а хто другий).

·          Співайте разом з дітьми дитячі пісні, народні, сучасні, караоке. Створюйте імпровізовані домашні концерти. Діліться з дітьми власними талантами і вміннями. Підтримуйте дитячу ініціативу в створенні музично–ігрових ситуацій (ігри в музичне заняття, концерт, театр тощо).

·         Слухайте разом з дітьми музику, обговорюйте почуття, які вона викликала, заохочуйте малят до обміну думками про власні емоції. Підбирайте для слухання музичні твори високої художньої якості.

·         Купуйте дітям музичні іграшки, дитячі музичні інструменти, створюйте найпростіші шумові музичні інструменти власноруч. Діти стають творцями легко, із задоволенням, з радістю. Вони залюбки вигадуватимуть власну музику.  Заохочуйте дітей до спільного музикування, влаштовуйте сімейні оркестри.

·         Діти, знаємо, є природженими танцюристами. Давайте їм змогу танцювати, вони охоче вигадуватимуть різноманітні танцювальні рухи для вияву своїх почуттів.

·         Гуляючи по парку або перебуваючи за містом, звертайте увагу дитини на звуки природи, на те як співає зозуля («ку-ку» на різних звуках), як шумить струмочок («ш-ш-ш»), як цвіріньчать горобчики  (наспівуючи мелодійно «цвінь-цвірінь»), просіть  повторити почуте. Це відмінно розвиває музичну увагу, слух і музичну пам’ять.

·         Грайте з малюком у «Вгадай мелодію». Наспівуйте фрагмент знайомої дитині пісеньки, а після того, як малюк її впізнав – виконайте цю пісеньку разом.

·         Організовуючи дитячі свята, неодмінно подбайте про музику. Нехай яскраві, веселі дитячі пісеньки супроводжують ігри та спілкування дітей.

    Успіх музичного виховання, здійснюваного в дошкільному закладі чимало залежить від того, як організоване виховання в родині. Саме в сім’ї, у її традиціях криються джерела музичної обдарованості дитини. Саме в сім’ї завершується процес закріплення набутого дитиною в дошкільному закладі. Це означає, що за формування дитячого художнього смаку, музичних навичок, як і за формування особистості дитини, відповідальні  музичний керівник,  вихователь  і батьки.

 

 

<

 

движущиеся картинки для гостевой

 

Четвер, 20.09.2018, 10:18
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
.
Погода
Події
Поради від музичного керівника
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz