Наш навчальний заклад продовжує впроваджувати в освітню діяльність оновлену редакцію програми для дітей середнього та старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

Безумовним пріоритетом у практичному запровадженні Програми є особистісний розвиток дошкільника в різних видах дитячої активності, а не лише "знаннєвий приріст" за основними напрямами програми.
Радісне навчання, пріоритет партнерства і ровесництва, забезпечення максимальної активності дитини під час проживання кожного дня переддошкільного року - головні принципи Програми. Педагог, який дотримується цих принципів, зможе забезпечити впевнений і успішний старт дошкільників.
Як методичний супровід до Програми розроблено навчально-методичний комплект. Окрім власне Програми, він містить такі матеріали:
- методичні рекомендації для педагогів - "Впевнений старт: книга вихователя" (у трьох частинах);
- навчальний посібник для старших дошкільників - "Впевнений старт: книга дошкільника" (у трьох частинах);
- довідник для батьків - "Впевнений старт: книга для батьків";
- Альбом художньо-творчої діяльності - "Впевнений старт: альбом художньо-творчої діяльності" (у трьох частинах);
- хрестоматія літературних творів.

Якісно реалізувати Програму може кожен вихователь, незалежно від рівня його професійно-методичної компетентності. ВИХОВАТЕЛЬ-ПОЧАТКІВЕЦЬ спробує йти запропонованим шляхом. ВИХОВАТЕЛЬ-ПОШУКОВЕЦЬ обовязково знайде спосіб раціонально варіювати у запропонованому матеріалі. ВИХОВАТЕЛЬ-МАЙСТЕР доповнить Програму своїми майстерними "рецептами". А ВИХОВАТЕЛЬ-НОВАТОР запропонує власний варіант наповнення Програми і поділиться ним з колегами.
ГОЛОВНЕ - ПЕДАГОГ ЗАВЖДИ МОЖЕ ВИБРАТИ, У ЯКИЙ СПОСІБ РЕАЛІЗУВАТИ ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ!
В 2017 – 2018 навчальному році колектив нашого закладу розпочав роботу за парціальною програмою «Україна – моя Батьківщина»

Парціальна програма “Україна – моя Батьківщина” розроблена на виконання Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641 і Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо її реалізації. Зміст програми відповідає вимогам Базового компонента дошкільної освіти, чинних програм розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку. У посібнику розкрито особливості національно-патріотичного виховання, основні напрями, завдання та зміст роботи з педагогами, поради батькам. Для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, студентів, батьків вихованців.
Для вирішення задач у дошкільному навчальному закладі здійснюються такі форми роботи:
· В роботу педколективу впроваджуються масові (педради, педагогічні читання, семінари, методоб`єднання ), групові (семінари – практикуми, творчі, ініціативні групи ) та індивідуальні (стажування, самоосвіта, до курсові та після курсові завдання ) форми методичної роботи;
· Широко використовуються нетрадиційні інтерактивні форми методичної роботи: проблемний стіл, методичні посиденьки, методичний ринг, диспути, дискусії, "мозковий штурм ",
· Створюються належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів.
· Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах;
· Вдало поєднуються колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи які сприяють ефективному росту фахової майстерності педагогів, стимулюють їх творчий потенціал, тим самим покращується результативність роботи з дітьми.
Постійно на контролі.
1. Виконання Закону України "Про освіту”
2. Виконання Закону України "Про дошкільну освіту”
3. Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку.
4. Організація роботи з дітьми, що потребують уваги.
5. Рівень знань, умінь, навичок дітей.
6. Ефективність занять.
7. Підвищення кваліфікації педагогів.
8. Робота з молодими спеціалістами.
9. Збереження майна дитячого закладу.
10. Зміцнення матеріально –технічної бази дитячого закладу.
11. Умови праці і побуту вихователя.
12. Дотримання Положення про організацію охорони праці.
13. Естетичне оформлення дитячого садка.
14. Дотримання здорового психологічного мікроклімату.
15. Соціальний захист вихователя.
16. Фізкультурно – оздоровча робота в ДНЗ.
17. Організація харчування дітей.
18. Стан проведення занять.
19. Робота з дітьми неохопленими дитячим закладом.
|