Останній доданий фотоальбом
Наш колектив
Конспект індивідуального заняття



движущиеся картинки для гостевой

ЯКЕ ЦЕ ЩАСТЯ – ВМІТИ ГОВОРИТИ

ІЗ НЕПОКІРНИХ ЗВУКІВ

СТВОРЮВАТЬ СЛОВА.

МАТИ МОЖЛИВІСТЬ ВСІМ НА БІЛІМ СВІТІ

РОЗПОВІСТИ, ЩО СЕРЦЕ ВІДЧУВА.

 

ПРО СОНЕЧКО, ХМАРКИ НА НЕБОСХИЛІ.

ПРО ТЕ, ЯК НЕДОСЯЖЕН НЕБОКРАЙ.

ЯКА ЦЕ РАДІСТЬ МАЛЮКУ СКАЗАТИ;

„ Я СЛУХАЮ, А ТИ РОЗПОВІДАЙ”

Приємно тішитися від ніжного агу, пускань у відповідь бульок зі слинки, імітувань голосу мами чи інтонації тата, й найкраща у світі посмішка немовляти заспокоює вас. Ви розумієте, що, ось, нарешті, – ви батьки! Пізніше малеча починає спілкуватись з вами. Зі спілкування починається повноцінне пізнання навколишнього світу, яке допомагає виховувати малечу… Перші слова, речення, які перетворюються у смішні висловлювання – це тішить вас. Вам здається, що все гаразд і лише з часом ви звертаєте увагу, що немає правильних звуків, незвична вимова – вибалакається! А між тим, психофізичне виховання дитини починається і формується у ранньому дитинстві – з народження, в сім’ї, на прикладі мовлення рідних та близьких людей: матері, батька, дідуся, бабусі, старших сестер та братів. Уважні батьки помічають, що дитина ніби копіює дорослого, намагається повторювати певні рухи, в тому числі і язиком, губами, ніби намагається показати, яке чемне і слухняне ваше творіння! Існує думка, що мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального втручання та допомоги дорослих. Начебто дитина сама оволодіває правильною вимовою. Насправді ж невтручання у процес формування дитячого мовлення майже завжди стає причиною відставання дитини в розвитку. Мовленнєві недоліки обростають різноманітними психологічними вадами і з великими труднощами переборюються у наступні роки. Саме тому важливо, щоб у родині були створені умови для формування мовлення дитини, починаючи з раннього віку. Дуже важливо, щоб з раннього віку немовля чуло правильне, чітке мовлення, на фоні якого буде формуватися його особисте.

 Коли дитятко підросте, не говоріть до нього його мовою: «пісьлі», замість «пішли», «мольоцько», замість «молоко», – це гальмує розвиток мовлення. Потрібно чітко вимовляти складні слова, деколи багато раз, щоб дитина не тільки відтворила на слух, але і скопіювала ваші рухи, зазираючи до вашого рота. Звертайтесь безпосередньо до дитини, і вона матиме мотив до відповіді. (Потрібно привчати своє чадо дивитися на того, хто говорить. Тільки тоді воно перейматиме      правильну артикуляцію).

Наукові дослідження свідчать: для того, щоб дитина успішно оволоділа словом, вона має його почути багато разів, а щоб почала активно його використовувати у власному мовленні, – ще більше (близько 70 – 90 разів). Тобто нові слова вашим малятам потрібно повторювати частіше. І саме батьки, а не вихователі чи психолог повинні знати свою дитину найкраще, займаючись з нею у вільний час, зрозумівши, що їй під силу, а що ні. То що під силу вашій дитині і в якому віці?

Неділя, 15.09.2019, 12:45
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
.
Погода
Події
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz