Головна » 2015 » Квітень » 23 » Методичне об’єднання для керівників музичних дошкільних закладів міста
15:39
Методичне об’єднання для керівників музичних дошкільних закладів міста

«Музика пробуджує енергію мислення навіть у найінертніших дітей»

Василь Сухомлинський.

23.04.2015 року на базі нашого садочка відбулося методичне об’єднання для керівників музичних дошкільних закладів міста на тему: «Художньо – естетичний розвиток дитини на музичних заняттях. Розвиток дитячої фантазії та уяви».

Керівник МО  Омельяненко Лариса Іванівна відкрила засідання та познайомила присутніх з планом роботи.

Гості переглянули  тематичне   музичне заняття в середній     групі  «Пролісок» з   елементами  розвитку   креативності     дітей  на  тему «Пригоди  у   весняному  лісі», яке провела     керівник музичний Омельяненко Л.І. Діти проявляли активність, розв’язуючи «завдання-пазли» злої Чаклунки, яка наклала свої  чари на весняний ліс: складали власні мелодії; проплескували долонями ритм за схемами; за допомогою рук створили музику дощу; імпровізували на дитячих музичних інструментах та створили картину весняної природи; фантазували, виконували довільні танцювальні рухи, створюючи образ  граційного птаха; з задоволенням слухали музичний твір відомого російського композитора П.І.Чайковського «Пісня жайворонка», співали пісні та разом з квіткою Лілею виконали танець квітів та метеликів.

 

 

 

Під час    теоретичної  частини МО       керівник музичний Сайко І.А. запропонувала присутнім переглянути презентацію   на тему   «Класифікація видів   музичних занять».

Після обговорення МО були прийняті  методичні рекомендації.

                  

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

1. На музичних заняттях давати     дітям простір для розвитку уяви, фантазії та кмітливості. По різних розділах заняття пропонувати дітям щось придумувати самим, фантазувати.

2. У своїй роботі керівникам музичним  використовувати різні методи та прийоми, що сприяють розвитку креативності у дошкільників. Підтримувати прояви дитячої творчості, відзначати  знахідки дітей, цінувати їхні особисті думки.

3. Педагогам необхідно правильно сприймати прояви дитячої креативності: не переривати та не гальмувати їх критичними зауваженнями, негативними оцінками; натомість якомога частіше створювати ситуації для вільного спілкування, обміну думками.

4. Під час занять, розваг використовувати імпровізації (вокальні, інструментальні , ритмічні) як перспективний прийом для виховання інтересу до музики та накопичення музично – творчого досвіду.

5. На музичних заняттях з дошкільнятами  підтримувати  у них почуття нового. Збагачувати  зорові, слухові, чуттєві враження вихованців за допомогою фрагментів з лялькових вистав, відео презентацій та відео сюжетів,  репродукцій картин, нових предметів, іграшок, музичних інструментів, тощо. Постійно зацікавлювати малюків, пожвавлювати заняття.

Переглядів: 517 | Додав: Veselka | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Понеділок, 17.02.2020, 01:03
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
.
Погода
Події
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz