Головна » 2018 » Травень » 16 » Педагогічна рада "Визначаємо компетентність випускника"
10:57
Педагогічна рада "Визначаємо компетентність випускника"

14.05.2018 року в дошкільному закладі відбулося засідання педагогічної ради за темою

«Визначаємо компетентність випускника»

Зміст роботи

Відповідальні

1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педради.

Завідувач ДНЗ

2. Виконання навчально-виховної роботи у старших групах (аналітична довідка та обговорення).

Вихователь- методист,

вихователі старших груп

3. Психологічна готовність дитини до навчання у школі (інформація за результатами обстеження).

Практичний психолог

4. Фізична готовність дитини до школи (інформація за результатами обстеження).

Сестра медична старша

5. Затвердження плану на літній оздоровчий період.

Педагоги ДНЗ

Підготовка дітей до школи – проблема комплексна, багатогранна, що охоплює всі сфери життя дитини; це важливий крок у доросле життя, і від того, яким він буде, залежить здатність дитини адаптуватися до нових умов і реалізувати власні потенційні можливості. В цьому році дошкільний заклад випускає до школи 92 дитини старших груп та 4 дитини старшого дошкільного віку, груп інтенсивної педагогічної корекції. Так вихователь-методист Головіченко О.В. виступила з довідкою про стан виконання навчально-виховної роботи по підготовці дітей до школи.

Участь в обговоренні навчально-виховної роботи взяли вихователі старших груп. З доповіддю виступила вихователь Олефіренко К.С.

Практичним психологом Харіною В.А. було висвітлено інформацію за результатами обстеження, що до психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. Результати діагностичної роботи свідчать, у 70% дітей високий рівень готовності до навчання у школі. У них добре розвинена зорово‒моторна координація. На належному рівні знаходиться розвиток слухової пам’яті. Дошкільники вміють не лише слухати і чути дорослого, а й правильно виконувати поставлене завдання. У 24% дітей середня готовність до навчання у школі. У дітей на достатньому рівні розвинена зорово‒моторна координація, логічна і слухова пам'ять. Розвиток вольової сфери теж на достатньому рівні. Діти приймають усі правила, але під час виконання забувають про них. Швидко стомлюють, не помічають помилок. У 6% дітей низька готовність до школи. У них виникали ускладнення при виконанні завдань. Діти показали недостатній рівень розвитку слухової пам’яті, сприйняття, логічної пам’яті.

З питанням фізичної готовності дітей до школи виступила сестра медична старша Регеда І.В.

Для визначення рівня готовності дітей до школи з фізичного розвитку був проведений моніторинг замірів середніх показників основних рухів. За підсумками моніторингу в старшій групі «Лілія» 55% дітей мають – високий рівень розвитку; 28% - середній рівень; 7% - нижче середнього; і 10% дітей мають рівень розвитку – вище норми. В старшій групі «Мак» високий рівень розвитку мають – 45% дітей; середній рівень – 40% дітей; 8% дітей – нижче середнього рівня; і 7% дітей рівень розвитку - вище норми. В старшій групі «Конвалія» високий рівень розвитку мають – 47% дітей; середній рівень – 33% дітей; 6% дітей – нижче середнього рівня; і 14% дітей рівень розвитку - вище норми.

Результати моніторингу навчальних досягнень розвитку вихованців свідчать про високий рівень підготовки дітей до школи.

Переглядів: 22 | Додав: Veselka | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вівторок, 22.05.2018, 07:21
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
.
Погода
Події
Корисні інтернет-ресурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
До нас заходили:

ДНЗ №10 "Веселка" м.Миргород © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz